Osmaniye Sohbet Odaları

Admin     03-05-20     Sohbet Odaları     Osmaniye Sohbet Odaları     74 Defa Okundu

Osmaniye Sohbet Odaları Osmaniye bize tabiri caizse bağırsan duyulur yakınlığında bir ilimizdir. Hatta bir gün şöylede bir olay yaşandı Gaziantep’i gezmeye gelen Osmaniyeli arkadaşımla Gaziantep’i gezip tozdukdan sonra arkadaşımla otogara gittik ben onu otobüsüne bindirip yolcu ettikten sonra eve dönmek için otobüs durağına doğru yöneldim tabii öyle hemen gelmez otobüs benim şansımdan mıdır bilmiyorum yoksa herkeste mi aynısı olur beklediğim otobüs hep geç gelir. Bir süre bekledikten sonra gelen otobüse bindim baya bir dönmüşüz demek ki Gaziantep de küçük bir tur attık. Ben otobüsten indim eve doğru yürürken arkadaş aradı canım ben Osmaniye deyim her şey için teşekkür ederim dedi. Yani anlayacağınız Gaziantep’den Osmaniye ye gitmek eve gitmek kadar mesafe. Ben de gülerek ben’de eve varmak üzereyim dedim 🙂
Eeeee arkadaş gelirde ben gibi gezmeyi seven biri olarak hiç iade-i ziyarette bulunmaz mıyım. Tabi ki ilk fırsatta Osmaniye ye gittim. Şimdi de size buradan gördüklerimi duyduklarımı ve yediklerimi anlatıp Osmaniyeyi tanıttıktan sonra da Osmaniye sohbeti tanıtacak.
Hadi bakalım başlasın Osmaniye turumuz.
Osmaniye otogarına indim hemen gözlerim simitçi çocukları aradı çünkü benim çocukluğumdan beri tutkumdur Osmaniye simitleri çok severim kendine has bir tadı vardır. Üzeri böyle kırmızı şekerli tadı hele bir de sıcaksa ohhh misss misss tabii ki buldum bulmaz mıyım simidimi aldım daha yerken arkadaşım geldi karşılamaya.

Osmaniye Sohbet Sitesi

Keşke yemeseydim kahvaltı ederdik birazdan dedi bende benim için kahvaltıdan daha güzel dedim gülüştük kendi aramızda otobüse binip şehir merkezine geçtik.
Çukurova ilk çağlardan itibaren çeşitli uygarlıklara Hitit, Pers, Roma beşiklik yapmıştır. Coğrafi ve stratejik konumu itibarıyla yerleşmeye müsait olan Osmaniye, Doğu Anadolu’nun giriş kapısı durumundadır.
Osmaniye ipek yolu üzerinde olduğu için büyük bir öneme sahiptir. Buna rağmen Osmaniye ili öyle çok bir büyüme ve gelişme gösterememiş.Osmaniye coğrafi konumu açısından ülkemizin Akdeniz Bölgesi’nin doğu kesiminde yer almaktadır. İlimizin doğusunda Gaziantep, güneyinde Hatay, batısında Adana ve kuzeyinde Kahramanmaraş illeri bulunmaktadır.
Daha önce Adana’ya bağlı olan il Adana’dan ayrılarak 80’inci ilimiz olmuştur. Yediğine ilçesi bulunmaktadır. Çukurova Bölgesi’nin en önemli yerleşim merkezlerinden olan Osmaniye; özellikle tarihi kaleleri ile öne çıkmaktadır ve bu nedenle Kaleler Şehri olarak adlandırılır.

Osmaniye Sohbet Siteleri

Osmaniye’ye ne zaman gelinir. Aslında bunu yazının başında söyleyip sizi uyarmalıydım. Osmaniye’nin iklimi, dağlık ve ovalık alanlarda farklılık göstermektedir. Yine de Akdeniz ikliminin karakter özelliklerini taşımaktadır. Osmaniye’de genel olarak yazlar sıcak ve kurak, kışlar ılık ve yağışlı geçmektedir. Adananın havası ile hemen hemen ayni sadece nem oranı biraz düşük kışın neredeyse ısınmak için bir şeye ihtiyaç dünyasınız çünkü en düşük sıcaklık 18 derece oluyor. 18 derecenin altına düştüğü gözlenmemiştir. yani anlayacağınız Osmaniyeyi gezmek için en güzel zaman ilkbahar ve sonbahar mevsimleridir.
Osmaniye’nin küçük bir çarşısı ve bu çarşının kendine has bir havası değişik ürünleri yan yana görmeniz mümkün her şey çok güzel görünüyor hangisinden alsam diye şaşırıp kalıyor insan bir bakalım bakalım neler alabilirsiniz bu çarşıdan?
Osmaniye’de ki bu çarşıdan burada bulunan seramik eşyaları satın alabilirsiniz.Yine Andız Tespihi, biblolar, kaşıklar ve Karatepe’de bulunan kök boya ile boyanmış kilimler satın alabilirsiniz. Ben karar veremedim hepsinden aldım ne yapayım hepsi çok güzeldi.

Osmaniye Mobil Sohbet

Bu kadar gezme yeter tabii ki çok acıktık. Burada da kebap çeşitlerini görebilirsiniz bunun yani sıra ise Osmaniye’nin kendine has yemekleri vardır. Bazlama, lahana sarması, etli kömbe, kaburga dolması, zorkun tava, tavuk doldurma, sıkma, yüksük çorbası, kabak çiçeği dolması, maluta gibi. Benim tercihim kaburga dolması ve zorkun tavadan yana oldu ama kabak çiçeği dolmasının tadına da bakmadım değil. Hepsi çok harikaydı tavsiye ederim .
Haaa unutmadan nasıl aklımdan çıktı Osmaniye’nin en meşhuru yer fıstığı taze kavrulmuşu sıcakken başka güzel daha sonrasında başka güzel mutlaka tatmalısınız ve evinize de almalısınız bu çerezden.
Osmaniye gezdik gördük alışverişimizi yaptık yedik içtik. Şimdi sıra neye geldi neye olacak bu güzel insanların sohbet sitelerini size tanıtmaya.
Osmaniye sohbet odası yeni kurulmasına rağmen Osmaniye insani arasında buyuk bir ilgi ile karşılandı ve hızla büyüyen bir oda oldu simdi Osmaniye Sohbet odasına sadece Osmaniyeli arkadaşlar takılmıyor bir çok şehrimizden arkadaşları girmek mümkün oldukça sıcak ve samimi bir ortam var. Sohbeti bırakıp gitmek istemeyeceğiniz bir ortam mevcut. Dün gece Osmaniye sohbette dj in şarkıları eşliğinde şarkılar dinleyip şişe çevirme oynadık harika zaman geçirdik. Hani bir deyim var ya gülmekten ölmek ha işte bizde gülmekten öldük böyle bir ortamı çok yerde bulamazsınız tek yapmanız yoksun yazmak ve sohbete katılmak. Gelirken sohbete Osmaniye Fıstıklarınızı da yanınıza almayı unutmayın sohbetle iyi gidiyor. Ben tecrübe ettim 🙂

Etiketler

Sende Paylaş  Facebook    Tweet    Pinterest    Google+    Whatsapp

Yazı hakkında görüşlerinizi belirtmek istermisiniz?

Yoksun.ORG © Copyright 2020 - Tüm hakları saklıdır.