Aksaray Sohbet Odaları

AsikaR     30-04-20     Chat Siteleri, Sohbet Odaları     Aksaray Sohbet Odaları     65 Defa Okundu

Aksaray Sohbet Odaları  yine iç Anadolu’da bir şehir Aksaray ve bin  dokuz yüz seksen dokuz senesinde Niğde‘den ayrılmıştır. Şimdi bu şehrimizde neler varmış neler meşhurmuş birer birer hepsini inceleyeceğiz. Aksaray dedik ama çiçek abbas filmindeki muavin abbas ın bağırdığı Aksaray değil 🙂 yanlış anlaşılma olmasın :D. Oraya bir seyahat yaptık ve çok memnun kaldık onu da yeri gelmişken anlatmaya çalışayım sevgili okurlarım.

Aksaray’a doğru yola çıktık aheste aheste Sohbet ederek devam ettik güzel bir yolculuk oldu bizimkisi güle oynaya güzel bir seyahatti. Giderken bir kaç dinlenme tesisinde mola verdik güzel yerlerdi beğendik dönüş için uğrak noktamız belli olmuş oldu :). Bir tanesi var ki Aksaray’ın Simgesi haline gelmiş resmen meşhur olmuş ama biz reklam yapmayalım şimdi. Ulaştığımız zaman köylü halkı ile tanıştık. Gayet sıcak kanlı misafir Perver insanlardı ve oldukça güzel misafir ettiler bizi çok sevdik kendilerini.

Aksaray Mobil Sohbet Siteleri

Belki bazı yerleri atlıyor olabilirim ama atladığım kıymetli yerleri tek tek not edeceğim konumu anlatınca. Her neyse onlar ile birlikte Ihlara Vadisine gittik öyle güzel bir vadi ki anlatmakla bitmez güzelliği. Her yer turist dolu her yer insan maşallah dünyaca ne kadar ünlü bir yer dedim kendi kendime. Biz hep beraber aşağıya doğru indik inmeye indik de birde çıkması olacaktı oranın :). Aşağıya indik küçük çay bahçeleri vardı güzel bir Sohbet Ortamı olabilir eğer yanınızda sevdiğiniz insanlar varsa mutlaka değerlendirmelisiniz. Dünyada oldukça ünlü ama parasız gitmeyin turistik kesim biraz pahalı oluyor :). Yürüdük gezdik çay içtik sohbet ettik eğlendik ve dönüşe geçtik. İnmeye inmiştik ama sıra çıkmaya gelmişti çıkarken bayağı zorlandık dediğim gibi her yer insandı.

Aksaray Sohbet Ortamı

Yukarıda söylemiştim bazı yerleri atlıyorum diye onları da anlatayım burada. Ulu Camii, Eğri Minare (Kızıl Minare), Tapduk Emre Türbesi (Tapduk Emre Köyü), Şeyh Hamid-i Veli (Somuncu Baba) Türbesi Aksaraydaki somuncu baba türbesi ile Malatyadaki Somuncu babayı karıştırmamak gerekir. (Merkez), Kılıçarslan Türbesi (Merkez) : Şeyh Cemaleddin-i Aksarayı İtifakhanesi, Çilehanesi ve Mescidi Aksaray’ın en önemli cami ve türbeleridir.

Aksaray da yemek kültürü oradaki geçim kaynağına göre çeşitlenmiştir. Buda Aksaray mutfağına şu şekilde yansımıştır.
Aksaray’da hububat üretiminin geniş bir alana yayılmış olması ile bundan yapılan yiyecekler, hayvancılığın gelişmiş olması dolayısı ile yemek kültürü-bu şekilde çeşitlenmiştir bamya çorbası, çörek, şepe, erişte, kuskus, mayalı, dolma mantı, soğanlama, çiğleme, sarığıburma, höşmerim bilinen yöresel yemeklerdir. Helvadere kasabasının da alabalıkları lezzetleriyle ünlüdür.

Sadece Ala balik degil tabiiki Balık sevenler için ise Aksaray bulunmaz bir şehir âdeta cennet bu koşullarda bu coğrafyada insan oğluna sunulmuş bir nimet diğer balim cesltlerimizi ve nerde bulacağınız hakkında si,e küçük tiyolar verelim. Balık sevenler buraya 🙂
Mamasun, Hirfanlı ve Kültepe baraj göllerinde tatlı su levreğiyle aynalı sazan balıkları yetiştirilmektedir. Yine çok sayıda bulunan göletlerde levrek, sazan, alabalık ve yayın balığı yetiştirilmektedir. Melendiz dağlarından doğan ve Tuz Gölüne boşalan Uluırmak’ta çok sayıda mercan balığı bulunmaktadır. Mamasun Baraj Gölünde yetiştirilen tatlı su ıstakozu (kerevit) yurt dışına ihraç edilmektedir.

Aksaray Ücretsiz Sohbet Sitesi

Birazda kendimizden konuşalım mı? ne dersiniz Yoksun.org nedir nasıl bir sitedir biraz bunları anlatalım şimdide. Yoksun Sohbet Siteleri 2018 yılı başında kuruldu ve reel yaşantıda dışarıda işi olmayan insanları hedefledi. Yani dışarı çıkıp gezmeyi sevmeyen arkadaşlarımız var canı sıkılıyor ve bilgisayarını açıyor. Yazıyor Google arama motoruna aradığı her neyse bizde belki bizi arıyor olabilir diye buradayız. Bizi çabucak bulabilin diye her gün yeni makaleler ekliyoruz bu sadece siz daha kolay aradığınızı bulun diye. Bizde Sohbet Siteleri için buradayız işimiz bu sektörde hizmet vermek sözü fazla uzatmıyorum gelip bizimle Sohbet ortamına katılın siz gelene kadar bekleyeceğiz. Allah’a emanet olun mutlu kalın.

Aksaray Sohbet Odaları

Etiketler

Sende Paylaş  Facebook    Tweet    Pinterest    Google+    Whatsapp

Yazı hakkında görüşlerinizi belirtmek istermisiniz?

Yoksun.ORG © Copyright 2020 - Tüm hakları saklıdır.